سرپرست هواپیمایی آسمان از ارائه خدمات به 70 هزار نفر از مسافران در پروازهای داخلی و خارجی همزمان با ایام تعطیلات نوروز 1404 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هواپیمایی آسمان، کاپیتان کوروش خلیلیان در نخستین جلسه شورای مدیران هواپیمایی آسمان با ابلاغ سیاستهای این شرکت در سال جاری اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آسمان دارای ظرفیتهای بسیار ارزندهای در بخشهای مختلف است و باید با تحول در این شرکت، آسمان در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.
وی ضرورت مولد سازی منابع موجود در بخشهای مختلف این شرکت را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نیروهای متخصص در شرکت هواپیمایی آسمان ظرفیت بسیار ارزندهای است که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.
سرپرست شرکت هواپیمایی آسمان با بیان اینکه باید در فعالیتهای شرکت از هرگونه اقدام جزیرهای پرهیز شود، یادآور شد: تقویت هرچه بیشتر فرهنگ صرفهجویی سازمانی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به خدماترسانی هواپیمایی آسمان به مسافران در ایام نوروز گفت: در این ایام 643 پرواز شامل 507 پرواز داخلی و 136 پرواز خارجی انجام شده و به 69 هزار و 347 نفر از مسافران ارائه خدمت شد.
کاپیتان خلیلیان به راه اندازی واحد پاسخگویی و تکریم مسافران(CRM) در روزهای پایانی سال 1403 اشاره کرد و گفت: همکاران ما در این واحد روزانه بالغ بر 300 تماس مسافران را پاسخ داده و نسبت به ارائه راهنماییهای لازم اقدام کردند.
روابط عمومی هواپیمایی آسمان