• time : 15:20
  • Date : Sat Sep 28, 2024
next    /  2 prev
پیام تسلیت كاپیتان حسن قاسمی مدیرعامل هواپیمایی آسمان در پی شهادت سید حسن نصرالله
مدیرعامل هواپیمایی آسمان با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و اعلام کرد: امید است خون مطهر شهدای جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر بنشیند و خداوند متعال ما را در ادامه راه ایشان که همانا حمایت از مقاومت و مبارزه با ظلم است، یاری فرماید.

بسمه تعالی
«وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» 
شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ضایعه‌ای بزرگ و داغی سنگین برای همه مسلمانان، آزادگان و مجاهدان راستین جهان است.
سید حسن نصرالله با رهبری شجاعانه و بصیرت عمیق خود، همواره در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار داشت و در دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم و مستضعف، به عنوان نماد مقاومت شناخته می‌شد.

او با فداکاری‌های بی‌نظیر خود در راه آزادی لبنان و حمایت از ملت فلسطین، نامی ماندگار در تاریخ مبارزات اسلامی از خود به یادگار گذاشت.
این مجاهد شهید در طول حیات پربرکت خود، همواره نماد ولایتمداری، شجاعت، صداقت و فداکاری در برابر ظلم و ستم بود. ایشان با رهبری حکیمانه خود، نه تنها لبنان را از چنگال اشغالگران نجات داد، بلکه به عنوان یک الگو برای تمامی آزادی‌خواهان جهان شناخته شد. 
این مصیبت بزرگ را محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید، مجاهدین و مؤمنین و همچنین به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

امید است خون مطهر شهدای جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر بنشیند و خداوند متعال ما را در ادامه راه ایشان که همانا حمایت از مقاومت و مبارزه با ظلم است، یاری فرماید.
حسن قاسمی
مدیرعامل هواپیمایی آسمان

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0