• ساعت : ۱۶:۵۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ 
برقراری پروازهای ایرباس آسمان در مسیر تهران – استانبول
پس از انجام بازرسی نیمه سنگین و تامین موتور، پروازهای ایرباس هواپیمایی آسمان در مسیر تهران – استانبول از امروز مجددا آغاز شد. به گزارش روابط عمومی هواپیمایی آسمان، با تلاش شبانه روزی مهندسان و مدیران شرکت هواپیمایی آسمان، انجام بازرسی نیمه سنگین، تامین موتور و نوسازی بخشی از داخل کابین ایرباس A340 هواپیمایی آسمان پایان یافت. این هواپیما پس از تامین یک دستگاه موتور، انجام تست زمینی موفقیت آمیز و اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری امروز هیجدهم شهریور در مسیر تهران استانبول تهران اولین پرواز را با موفقیت انجام داد...

پس از انجام بازرسی نیمه سنگین و تامین موتور، پروازهای ایرباس هواپیمایی آسمان در مسیر تهران – استانبول از امروز مجددا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی آسمان، با تلاش شبانه روزی مهندسان و مدیران شرکت هواپیمایی آسمان، انجام بازرسی نیمه سنگین، تامین موتور و نوسازی بخشی از داخل کابین ایرباس A340 هواپیمایی آسمان پایان یافت.

این هواپیما پس از تامین یک دستگاه موتور، انجام تست زمینی موفقیت آمیز و اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری امروز هیجدهم شهریور در مسیر تهران استانبول تهران اولین پرواز را با موفقیت انجام داد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0